Egészen biztosan sok olyan emberrel találkoztunk már, akik aktívan szokták használni a Facebook hirdetés mindenféle részletét, tehát valamit hirdetnek a közösségi hálón. Nekik nagyon sokszor felmerülhetett a probléma a Facebook hirdetés rendszerének egyik legrosszabb szabályával, mégpedig azzal, hogy a hirdetés képén csupán 20 százalék lehet a szöveg. Ez a szabály szerencsére a Facebook által már enyhült nemrég, így a Facebook hirdetés újabb részleteivel mindenképpen érdemes megismerkedni, hogy a hirdetések még hatékonyabbak lehessenek. A Facebook hirdetés esetében mindig a hirdetésben megtalálható képre vonatkozik a szabály, vagyis egészen pontosan az arra ráírt szöveg méretére. A szabály szerint a képen található szöveg nem foglalhatja el a Facebook hirdetés képének, csak maximum 20 százalékát. Természetesen ez elsőre nem nagy probléma sokak szerint, gyakorlatilag viszont eléggé nagy, ugyanis a hirdetők számára nagyon sok időt igénybe vehet, amíg sikerül pontosan beállítani a 20 százalékos határt. Ez rendkívül fontos azonban, hiszen a határ átlépésével a Facebook hirdetés nem lesz aktív, így újra el kell készíteni a képet is, és a hirdetést is. Az új szabályozás szerint a termékekről szólók képeknél ez a szabály már nem érvényes.