A Facebook hirdetés manapság már nagyon sok ember számára ismert felülete a vásárlók és ügyfelek gyűjtéséhez szükséges folyamatnak. Tulajdonképpen ez a hirdetés rendkívül hasonlíthat arra, amelyet a Google által tudunk létrehozni, csak itt éppenséggel a Facebook adatbázisa lesz a hirdetések segítségére, így a felhasználók a Facebook hirdetéseket láthatják az ismerőseik és kedvelt oldalaik posztjai között. A Facebook figyeli, hogy kit mi érdekel, milyen szokásai és adatai vannak, és csak olyanfajta hirdetéseket jelenít meg, amely esetlegesen érdekelheti a felhasználót. A Facebook hirdetés esetében is a hirdető tudja az összeget meghatározni, amelyet a kampányért fizetni kívül, ahogyan a keresőoldal esetében is. A hirdetők könnyedén megadhatják azokat a célcsoportokat a hirdetés beállításaiban, amelyeket el szeretne érni a hirdetésével. A Facebook hirdetés létrehozásánál azonban rendkívül fontos tudni, hogy mi a kampányunk célja, valamint hogy egészen pontosan mit is szeretnénk hirdetni. A fix árral tehát nem rendelkezik egy Facebook hirdetés, minden esetben a hirdető fogja az összeget beállítani, ahogyan azt a célközönséget is, amelyet el szeretne érni.